Και φοβάμαι πως θα ’ρθει μια μέρα που δεν θα μπορείς πια ν’ ακολουθήσεις τα φτερουγίσματά μου…

Σου οφείλω: μια ματωμένη αρκούδα που κλείδωσες στο υπόγειο, μια υπνωτισμένη λέαινα που καίγεται στις στάχτες της, ένα ατίθασο άλογο που ψάχνει το βηματισμό του κι ένα σκονισμένο κοστούμι κλόουν Μου οφείλεις: το σύννεφο που σκεπάζει τον ουρανό μου και το αρωματισμένο μαντήλι της λυπημένης μου αιωνιότηταςΝαι, είμαι κλειστός άνθρωπος. Ανοίγω όταν αξίζει τον κόπο και όταν το κόκκινο είναι κόκκινο στο φώς… Προσποιήθηκα έρωτα και ναι, ήταν αναπόφευκτος στο ημίφως… Μεταξύ του μηδενός και του απείρου Εσύ… Κι επειδή είσαι εσύ θα αισθάνεσαι με πάθος όλα όσα δεν βλέπει ο ήλιος σου Εμένα… Τίποτα δεν με σταματάει ο οργασμός και ο θάνατος μόνο υπό αίρεση διαλυτική [Σίσσυ Αλιφραγκή, κτερίσματα στίχων από τη συλλογή ΜΕ ΜΙΑ ΚΙΝΗΣΗ]



Νύχτα με λάβωσε ο στίχος
Ακροβατώ στο όνειρο
Ψηλαφίζοντας την ορμή μου
Αν έχουμε ακόμα μια ελπίδα
Ας ανοίξουμε το δρόμο της φωτιάς
Κι ας περπατήσουμε γυμνοί
Στο αίμα της υπέρτατης ηδονής

Πολλά θέλεις να διώξεις
Πολλά θέλω να ζήσω
Να αναγεννήσω
χωρίς να προδοθώ
Έστω μια φορά στη ροή της αρτηρίας
Στη μαρμαρυγή της έκτακτης φυγής

Στην οδό της ανατροπής…

Πρώτα εσύ, μετά εγώ
Κλείνει ο κύκλος

Βιάσου…

Ομοιώματα του κανενός

Όταν έκλαιγα να φύγω
Πρόσταζες
«Φύγε! Δε σου αξίζω»
Κι όταν έκανα να σε αφήσω
Ικέτευες

«Στάσου!
Που πας;»

Ιστορία χωρίς τέλος

Κι όλα αυτά εκτεθειμένα
Στον κοινό νου…

Υποτέλεια

Θρυμματίζεις την κορυφογραμμή των κοραλλιών
τη στιγμή που ο ήλιος κοιμάται αμέριμνος
στο γαλαξιακό του άπαν

Ξυραφίζεις τη θάλασσα
τη στιγμή που το κύμα ξεκουράζεται ήρεμα
στην απόκοσμη νηνεμία της γαλήνιας μοναξιάς του

Καταριέσαι την ώρα που ένας έρωτα, ένας θάνατος
κι ένα γιασεμί
αντιμάχονται συνεχώς σώμα με σώμα

Κι όμως εγώ, πάλλομαι κάθε λεπτό
καθώς εθίζομαι απείθαρχα
στον άστατο ήχο της αναπνοής σου
και παγιδεύομαι αχόρταγα στο ναρκωτικό φιλί

Από παιδί σε θυμάμαι…
Η απαράμιλλη ηδονή της αιχμαλωσίας μου

Σε αναμένω!


[ΠΗΓΗ: ΣΙΣΣΥ ΑΛΗΦΡΑΓΚΗ – «Με μια κίνηση»  εκδόσεις ΖΑΘΕΟΝ ΠΥΡ, 2013  - Εικαστικές δημιουργίες της Γιώτας Βόνη κοσμούν το εξώφυλλο και σελίδες της έκδοσης]

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις