Εμπιστεύομαι πάρα πολύ τους παιδικούς μου έρωτες

Πρώτα οι ουλές, λίγο μετά ο έρωτας. Μάλλον μας βάλαν την καρδιά ανάποδα... Το νιώθω, βασικά απ’ τα στήθη μου. Το ’να σου χέρι του φονιά, τ’ άλλο σου χέρι βιολιστή κι αυτό σημαίνει πως με περιμένει η μελωδία ή πνιγμός. Τέτοια διαζευκτικά μου κάνεις και με τρελαίνεις!  [κτερίσματα στίχων Γιάννη Στίγκα από το βιβλίο του ΒΛΕΠΩ ΤΟΝ ΚΥΒΟ ΡΟΥΜΠΙΚ ΦΑΓΩΜΕΝΟ, εκδόσεις μικρή ΑΡΚΤΟΣ, Αθήνα 2014]

Πλύνε βάλε λέξεις, ν’ αποκρυσταλλώσεις όνειρα στο υπερώο το μεταφυσικό


Η λέξη του Ποιήματος δεδικαίωται (όπως άλλωστε και ο νεκρός…)

Γοργόνα ή ο Γεράσιμος
Κουκλάρα ακριβοθώρητη με μυθικά βυζιά
όπου πολλοί τρελάθηκαν γι’ αυτά
να κατεβαίνουνε τρεμάμενα τα δάχτυλα μέχρις εδώ
γιατί από δω και κάτω αρχίζει η ιστορία με τα λέπια
με τη σφιχτή σου παρθενιά, τον πόνο του παράξενου.
Πάλι καλά, πάλι καλά,
αλλιώς θα σ’ έπαιρνε ο Ηλίας, ο Μπάμπης, ο Γεράσιμος
θα ’κανες τέσσερα παιδιά,
δουλειά στο σούπερ μάρκετ από Δευτέρα έως Σάββατο  
την Κυριακή να βγαίνουν οι ρυτίδες τα περιττά κιλά το θάμπωμα.
Ποιος ναυτικός θα σ’ ήθελε, μωρή;
θα νοσταλγούσες τρομερά τη θάλασσα
κι η νοσταλγία είναι πολύ πριόνι μάτια μου
θα σ’ έκοβε στα δύο συνοπτικά
χωρίς πελάγη κι επιμύθια
και χρατς και χρουτς και τέλος

Σειρήνα (αυστηρά για ενήλικες)
Ντυμένη μόνο από το βλέμμα μου
(κι όλα τα ρούχα πεταμένα στην παρένθεση)
και να μιλά σα πυροφάνι σε παλιόκαιρο
κάτι σπαστά μαυλιστικά και νυφικά θυέλλης
τέτοια που παν στο βρόντο όλα τα ζητούμενα
η κράση μου η πίστη μου τα δυο μου τα γλαρόνια

κι έτσι φουντώνω σπαρταρώ ολόκληρος
το ρίγος λέω –το ρηγάτο μου-
πώς κατεβαίνουνε τα δάχτυλα τρεμάμενα
ανοίγω το λοιπόν το φερμουάρ
και ξεπηδάει τέτοιος –με το συμπάθιο- ο καημός

κι ακόμα μεγαλώνει

Κενές χειρονομίες SMS ανάμεσα σε μοναξιές: όπως η μέλισσα γύρω από ένα άγριο λουλούδι έτσι τριγυρίζω διαρκώς κι ερανίζομαι απ’ τη γύρη των λέξεων νέκταρ το πιο γλυκό της Ποίησης… Έτσι προέκυψαν και τα κτερίσματα στίχων από ποιήματα του Γιάννη Στίγκα από το τελευταίο βιβλίο του ΒΛΕΠΩ ΤΟΝ ΚΥΒΟ ΡΟΥΜΠΙΚ ΦΑΓΩΜΕΝΟ, εκδόσεις μικρή ΑΡΚΤΟΣ - για την αντιγραφή και την επικόλληση Δεσμώτης στον Ίλιγγο της Σκιας 1000 Λέξεων= Μια Εικόνα Ποιήματος

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις