Οι αόρατοι άγγελοι του ορατού ουρανού έχουν άρπες στα χέρια που τις παίζουν με μαχαίρια

Λάθεψα πάλι τις μεταφορές μου. Οι λέξεις μου ξεφεύγουν. Πέφτουν σαν αργυρά νομίσματα της προδοσίας. Οι στίχοι μου μ' εκθέτουν. Κάνουν του κεφαλιού τους Διαστρεβλώνουν το προσωπικό μου όραμα. Θυμίζουν ασύστολα ποιητές της παρακμής. Κι όμως οι πρώτες λέξεις ήταν σωστές. Ο πρώτος στίχος έξοχος στην έκφραση των αισθημάτων. Μα γρήγορα νοθεύτηκε απ' τη μνήμη κάποιων απαίσιων ξένων ποιημάτων. [Το Βάσανο Νάσου Βαγενά, από τη συλλογή Πεδίον Άρεως]


Παρά τα γεγονότα δεν άλλαξα πεποιθήσεις. Παραμένω ο αυτός με τις ίδιες ιδέες που τρυπούν σαν αγκάθια το μυαλό μου. Είναι τα πράγματα που αλλάζουν γύρω. Το ύψος οικοδομών. Οι τιμές των αυτοκινήτων. Οι απόψεις των φίλων. Παραμένω ο αυτός με ιδέες που μ' έχουν για καλά σημαδέψει με ιδέες που περπατούν στο κρανίο μου σα μυρμήγκια. Πιθανόν από δω να προέρχεται η πεζολογία των στίχων μου. Η αισθητή έλλειψη λυρικής εξάρσεως. Που κάνει τόσους φίλους να με βλέπουν με οίκτο σαν υπόθεση χαμένη σαν διάψευση των ελπίδων.

Κενές χειρονομίες SMS ανάμεσα σε μοναξιές: όπως η μέλισσα γύρω από ένα άγριο λουλούδι έτσι τριγυρίζω διαρκώς κι ερανίζομαι απ’ τη γύρη των λέξεων νέκταρ το πιο γλυκό της Ποίησης… Έτσι προέκυψαν και τα κτερίσματα στίχων από ποιήματα του Νάσου Βαγενά που περιέχονται στη συλλογή ΠΕΔΙΟΝ ΑΡΕΩΣ για την αντιγραφή και την επικόλληση Δεσμώτης στον Ίλιγγο της Σκιας 1000 Λέξεων= Μια Εικόνα Ποιήματος
με 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις